سامانه شکایات و انتقادات

این سامانه در جهت پاسخگویی به صدای مشتری می باشد پیشنهادات، انتقادات و واحد های مرتبط با این مجموعه می باشد.
هدف از این سامانه ایجاد یک سیستم اثر بخش و کار آمد برای برسی مشکلات مشتریان، رفع مشکلات و تکریم مراجعین می باشد. لطفا در تکمیل فرم موارد زیر را دقت فرماید.
1- سازمان متعهد به حفظ هویت و اطلاعات مراجعین محترم می باشد. لازم به ذکر است که دیدگاه سازمان حل مشکلات از دیدگاه مشتریان می باشد. بنابراین نام مراجعین محترم برای این شرکت فقط جهت پاسخگویی و پیگیری استفاده می شود.
2- ورود اطلاعات در مکان‌هایی که با علامت ستاره (*) مشخص شده‌اند، اجباری می‌باشد.
3- حتما نام کاربری و کد رهگیری خود را که در فرم درج می کنید به خاطر بسپارید.
4- پس از تکمیل اطلاعات در فرم مخصوص، کد رهگیری جهت پیگیری نتیجه به شما داده خواهد شد
5- لطفا جهت پیگیری‌های بعدی کد رهگیری را نگهداری نمایید.
6- حتما امکان پیغام گیر در موبایل خود را فعال کنید، در غیر این صورت امکان ارتباط مستقیم با شما محدود می شود.
به امید کسب رضایت شما